Dynamische Tools

Dynamic Pricing

Alle gegevens overzichtelijk in 1 oogopslag

Overzicht Dynamic Pricing

Als je dit onderdeel opent, krijg je een scherm te zien zoals op de bijgaande afbeelding. Dit is van een testproject waarbij we de waarden hebben gevuld. Dit onderdeel wordt automatisch en realtime aangepast naar mate de inschrijvers de vragenlijsten invullen en doorgeven welke bouwnummers in de top 5 zitten. Je kunt dit per fase zien.

Je ziet helemaal boven het aantal personen die nog betrokken zijn tot en met de huidige voortgangsfase. In dit voorbeeld 257. Daarnaast zie je het meest populaire bouwnummer en daarnaast het minst populaire.

Daaronder een overzicht van de meest geplaatste 'tags' op de personen die in deze voortgangsfase meedoen. Zoals je bij 'Vragenlijsten' hebt kunnen lezen, kunnen we aan de hand van gegeven antwoorden, een 'tag' laten plaatsen bij die aanmelder. Hier zie je dus heel snel hoe je doelgroep in elkaar zit.

Dynamic Pricing

Meest populaire bouwnummers

Als we iets verder naar beneden scrollen zien we het overzicht van de klikbare kaart. Deze herken je wellicht van het Project dashboard. Hier kun je precies per bouwnummer zien hoeveel personen hebben aangegeven welk bouwnummer in haar top 5 zit. Met de filters rechtsboven kun je selecteren op bijvoorbeeld alleen maar 1e keuzes, of alleen maar 2e keuzes enz. Ook kun je zien in de Pre-Sale fase en Verkoopfase het aantal 'bevestigde' deelnames per bouwnummer. Super handig om in combinatie met de geplaatste tags te kijken hoe je een prijsadvies kunt onderbouwen per bouwnummer.

Tip: wist je dat je bij 'Bouwnummers' op het interesseblad precies kunt zien wie de aanmelders zijn en welke tags zij hebben? Je kunt eenvoudig in de klikbare kaart op het bouwnummer klikken en je gaat direct naar het bouwnummer tabblad toe.

Dynamic Pricing

Overzicht verloop geĂ¯nteresseerden

Als we nog verder naar beneden scrollen, zien we een overzicht per bouwnummer. Je ziet de gegevens van het bouwnummer en daarachter 5 kolommen (de 1e tot en met de 5e keuze). Daaronder drie kolommen, te weten I, P en V. Dit zijn de Interessefase, de Pre-sale fase en de Verkoopfase. De gekleurde kolom (die iets donkerder blauw is) is de huidige actuele voortgangsfase.

Zo zie je in dit voorbeeld bij bouwnummer 1, dat er 28 personen in de interessefase zijn geweest die hebben aangegeven dat dit bouwnummer hun 1e keuze zou zijn. Als we straks de Pre-Sale fase in gaan en we voor bouwnummer 1 de prijs zetten op bijvoorbeeld het maximum, nl. € 500.000,-, dan zien we straks in de Pre-sale fase precies hoeveel personen nog steeds dit bouwnummer als 1e zouden kiezen.

Tip: deze informatie kun je ook exporteren naar een excel bestand!