Wist je dat?

Hieronder hebben we een aantal fijne 'weetjes' voor je samengesteld. Doe er je voordeel mee!

Verstuur je nieuwsbrief automatisch of plan deze in!

Nieuwsbrieven inplannen

Wist je dat je met de module Nieuwsbrieven nu ook een opgemaakte nieuwsbrief automatisch kunt versturen naar elke nieuwe inschrijver? Dit kan erg handig zijn als je bijvoorbeeld in een belangrijke voortgangsfase zit. De nieuwe inschrijver heeft alle voorgaande nieuwsbrieven niet ontvangen, dus hoe fijn is het als je een nieuwsbrief opmaakt die alle informatie die belangrijk is even kort samen vat? Vertel bijvoorbeeld dat de Pre-sale op dit moment aan de gang is en dat men nog tot een bepaalde datum de voorkeuren kan doorgeven. Wat helemaal handig is, dat je voor het automatisch versturen van deze nieuwsbrief een einddatum kan aangeven. In dit voorbeeld bijvoorbeeld tot dat de presale is afgelopen.

Meer over het plannen van nieuwsbrieven

Plaats de overeenkomst in pdf in het account van je klant

Overeenkomst tonen

Wist je dat je de opgemaakte overeenkomst in het account van je klant kunt plaatsen? Handig als je het concept wilt delen voordat je de overeenkomst laat ondertekenen. Hoe je dit doet leggen we graag aan je uit.

ALs je je overeenkomst op wilt maken zie je helemaal onderaan de vraag Tonen in klantomgeving. Klik je hier op ja, dan wordt de overeenkomst geplaatst in het account van deze klant. Dit kun je ook later nog dien. Wellicht wil je eerst de overeenkomst helemaal checken of alles goed is gegaan. In dat geval klik je na het opmaken van de overeenkomst op het potloodje. Nu staat deze zelfde vraag helemaal onderaan. Selecteer hier 'Ja' en sla op. Op dat moment zal de overeenkomst te downloaden zijn in het account van de klant (zie inzet).

Wil je eens zien hoe de klant nu zijn/haar omgeving ziet?

Klantreis

Aan de kant van Hartje Wonen weet je inmiddels dat er heel veel mogelijk is om met je klant te communiceren. Zo kun je nieuwsbrieven versturen, vragenlijsten live zetten, Open Huizen inplannen, afpraken inplannen enz. Ook kun je je boodschap aanpassen die in de welkoms-balk getoond wordt. Altijd handig om deze zo actueel mogelijk te houden.

Maar hoe ziet dat er nu uit aan de klantzijde? Dat hebben we in onze handleiding helemaal voor je uitgewerkt. Ga naar het onderdeel Klantreis en je ziet direct welke hoe nu zo'n klantkaart eruit ziet. En wat helemaal handig is: de klantkaart wordt al automatisch opgemaakt in de juiste kleuren van je project en lettertype!

Meer over het klantaccount

Snel inzicht hoeveel mensen er op je event komen!

Weten wie er op je event komt?

Wist je dat je je met het onderdeel Agenda/planner events kunt aanmaken waarvoor geïnteresseerden zich kunnen inschrijven? Je kunt het event helemaal zelf instellen in tijdsblokken, of alleen als melding. Daarnaast kun je ook nog bepalen of iedere geïnteresseerde dit event mag zien, of slechts een geselecteerd gezelschap! En als klap op de vuurpijl: je ziet precies wie er in welk tijdsblok komen.

Mogelijkheden te over.

Meer over 'Agenda/planner'

Welke klantgegevens wil jij als eerst zien?

Maak je eigen overzicht van de aanmelders!

Je kunt zelf bepalen welke gegevens (kolommen) je wilt zien van de Aanmelders. Dat bepaal je door rechtsboven op 'Kolommen selecteren' te klikken. Er verschijnt dan een pop-up venster waarin je zelf bepaalt welke kolommen je wilt zien en in welke volgorde. De kolommen die je wilt zien verplaats je in de kolom 'Actief', en de gegevens die je niet wilt zien verplaats je naar de kolom 'Niet actief'. Na het opslaan van deze selectie zul je zien dat het een klein moment duurt om deze gegevens aan te passen en op te halen.

Goed om te weten: deze selectie van kolommen wordt automatisch toegepast op al je andere projecten. Wil je daar en andere weergave zien? Dan pas je in dat project uiteraard weer een nieuwe selectie toe.

Meer weten?

Bepaal zelf welke vragenlijst live staat, wanneer en voor wie!

Vragenlijsten selectief maken

Onze vragenlijst module hebben we nu nog geavanceerder gemaakt. Want nu bepaal jij zelf welke vragenlijst wanneer live moet komen te staan. Ook bepaal jij zelf of deze vragenlijst voor elke aanmelder zichtbaar moet zijn, of alleen als een aanmelder een bepaalde 'Bouwnummerstatus', 'Inschrijverstatus' of Tag heeft.

Of misschien maak je al wel gebruik van het automatisch live zetten van een voortgangsfase (of het sluiten daarvan). Ook dan kun je aangeven of de vragenlijst automatisch moet verschijnen of juist verdwijnen.

Meer over Vragenlijsten

Nu nog sneller je website live!

Website pagina kopiëren naar ander project!

Wist je dat het mogelijk is om een websitepagina (of meerdere!) te kopiëren naar een ander project!

Selecteer de pagina ('s), selecteer het project waar je de pagina's naar wilt kopieeren en klaar!

Twee dingen die erg belangrijk zijn om te weten:
1. De pagina die je gekopieerd hebt naar een nieuw project, zal de weergave instellingen van het nieuwe project overnemen.
2. Zorg er altijd goed voor dat het linkje van de pagina niet al bestaat in het nieuwe project.

Meer over Pagina's

Typisch geval van: onbekend maakt onbemind!

Type slider

Wist je dat we in hartje Wonen twee hele handige type sliders hebben met elk hun eigen werking? De 'Woonstijl slider' en de 'Type slider'. Deze sliders kun je overal op de pagina in de website plaatsen, waardoor je geïnteresseerden direct zien welke types er zijn.

Woonstijl slider
De Woonstijl slider is een slider van alle types, die als je er op klikt, naar de desbetreffende pagina gaat over dat type.

Type slider
De Type slider is een slider ook met alle types, die als je er op klikt naar de woningenlijst gaat en direct een selectie heeft gemaakt van dat type.

Van beide weten we inmiddels dat deze, indien geplaatst op de website, een groot klikgehalte heeft door bezoekers.

Bekijk de beide type sliders!

Direct zien wie je doelgroep is?

Automatische 'Tags'

Wist je dat je aan de hand van de gegeven antwoorden van je geïnteresseerden, je automatisch 'Tags' kunt laten plaatsen? Zo heb je in je 'Aanmeldingen" direct een goed beeld van de doelgroep. Ook kun je daar dan snel een selectie maken van je aanmelders die een bepaalde 'Tag' hebben.

Maak je hier gebruik van dan zie je de meest geplaatste Tags ook terug in het onderdeel Dynamic Pricing.

Maak eerst een Tag aan in het onderdeel Aanmelders & Interactie / Tags. Voeg vervolgens de 'Tag' toe in de vragenlijst, bij mogelijke antwoorden. Meer weten? Klik op de button en lees bij 'Vervolg antwoord vullen' hoe je de juiste 'Tag' kunt selecteren.

Meer weten?

Maak je verificatiemails actueel!

Verificatiemail

Wist je dat je alle verificatie- en bevestigingsmails helemaal zelf kunt samenstellen?

In ons platform bepaal jij helemaal zelf welke tekst je geïnteresseerden ontvangen. Super handig om de hele procedure nog eens onder de aandacht te brengen. Als je bijvoorbeeld in de Interessefase zit zou je in de verificatiemail kunnen aangeven dat op dit moment de Interessefase actief is en dat men tot een bepaalde datum zijn/haar interesse nog kan doorgeven. Of wellicht wil je de start verkoop onder de aandacht brengen? Of benadrukken dat men vooral de openstaande vragenlijsten zoveel mogelijk invult? Geloof ons.... het werkt!

Meer weten?

Overzicht van alle gestelde vragen

Vraag en antwoord

Wist je dat je een overzicht kunt maken van alle gestelde vragen door klanten aan jou en je collega's? Super handig als je met meerdere makelaars werkt.
De rest van de gebruikers van het platform kunnen de vragen en antwoorden ook inzien. Wel zo makkelijk om te kijken of je vraag al niet eerder is gesteld.

Meer weten?

dagelijks een update in je mailbox?

Notificaties

Wist je dat je bij 'Notificaties' kunt instellen wie er een mail kan ontvangen met een update over het project? Je kunt zelfs mailadressen invoeren van niet-gebruikers van het platform. Selecteer de frequentie van de mail en voila!

Meer weten?

Geef het door!

Heb jij een goed idee voor een doorontwikkeling,
of wil je iets aan ons doorgeven?
Gebruik dan dit formulier!