Dynamische Tools

Dynamic Pricing

Alle gegevens overzichtelijk in 1 oogopslag

Overzicht Dynamic Pricing

Als je dit onderdeel opent, krijg je een scherm te zien zoals op de bijgaande afbeelding. Dit is van een testproject waarbij we de waarden hebben gevuld. Dit onderdeel wordt automatisch en realtime aangepast naarmate de inschrijvers de vragenlijsten invullen en doorgeven welke bouwnummers in de top 5 zitten. Je kunt dit per fase zien.

Je ziet helemaal bovenaan hoeveel personen nog betrokken zijn tot en met de huidige voortgangsfase. In dit voorbeeld 257. Daarnaast zie je het populairste bouwnummer en daarnaast het minst populaire.

Daaronder een overzicht van de meest geplaatste tags op de personen die in deze voortgangsfase meedoen. Zoals je bij 'Vragenlijsten' hebt kunnen lezen, kunnen we aan de hand van gegeven antwoorden, een tag laten plaatsen bij die aanmelder. Hier zie je dus heel snel hoe je doelgroep in elkaar zit.

Dynamic Pricing

Populairste bouwnummers

Als we iets verder naar beneden scrollen zien we het overzicht van de klikbare kaart. Deze herken je wellicht van het Project Dashboard. Hier kun je precies per bouwnummer zien hoeveel personen hebben aangegeven welk bouwnummer in hun top 5 zit. Met de filters rechtsboven kun je selecteren op bijvoorbeeld alleen maar 1e keuzes, of alleen maar 2e keuzes enz. Ook kun je zien in de Pre-Sale-fase en Verkoopfase het aantal 'bevestigde' deelnames per bouwnummer. Super handig om in combinatie met de geplaatste tags te kijken hoe je een prijsadvies kunt onderbouwen per bouwnummer.

Tip: wist je dat je bij 'Bouwnummers' op het interesseblad precies kunt zien wie de aanmelders zijn en welke tags zij hebben? Je kunt eenvoudig in de klikbare kaart op het bouwnummer klikken en je gaat direct naar het bouwnummer tabblad toe.

Dynamic Pricing

Overzicht verloop geĂ¯nteresseerden

Als we nog verder naar beneden scrollen, zien we een overzicht per bouwnummer. Je ziet de gegevens van het bouwnummer en daarachter 5 kolommen (de 1e tot en met de 5e keuze). Daaronder drie kolommen, te weten I, P en V. Dit zijn de Interessefase, de Pre-Sale-fase en de Verkoopfase. De gekleurde kolom (die iets donkerder blauw is) is de huidige actuele voortgangsfase.

Zo zie je in dit voorbeeld bij bouwnummer 1, dat er 28 personen in de Interessefase zijn geweest die hebben aangegeven dat dit bouwnummer hun 1e keuze zou zijn. Als we straks de Pre-Sale-fase in gaan en we voor bouwnummer 1 de prijs zetten op bijvoorbeeld het maximum, namelijk € 500.000,-, dan zien we straks in de Pre-Sale-fase precies hoeveel personen nog steeds dit bouwnummer als 1e zouden kiezen.

Tip: deze informatie kun je ook exporteren naar een Excel-bestand!